Spoštovani pacienti ZD Tolmin,
Kot je bilo v zadnjem času objavljeno v večjem številu medijev, smo v Zdravstvenem domu v začetku meseca prejeli odpovedi treh zdravnikov, ki so delovali v splošnih ambulantah. Od tega dneva dalje se z zdravniki dogovarjamo o možnostih prilagoditve organizacije dela na nove razmere, ki bi omogočile čim bolj varen bodoči potek dela in oskrbe za paciente. Med dogovori se tako oblikujejo različne možnosti rešitev in reorganizacije dela, eden izmed zdravnikov pa je v tem času preklical odpoved.
Posamične rešitve niso odvisne le od možnosti znotraj samega Zdravstvenega doma, temveč smo odvisni tudi od tega, ali so naši ukrepi sprejemljivi glede na pravne omejitve javnega zdravstvenega sistema – zaradi česar smo v teh dneh tudi v stikih z Ministrstvom za zdravje in ZZZS.
Zaradi vsega naštetega vam v teh dneh nismo mogli ponuditi preverjenih informacij o organizaciji in poteku dela ambulant ter možnostih, ki jih pacienti imate. Zavedamo se, da so tovrstne informacije za vas pomembne; da vas skrbi, kaj bo z vašo izbiro osebnega zdravnika in na koga se obrnete v bodoče. Nikakor ne gre za to, da bi na informacije za vas preprosto pozabili ali celo, da bi vam jih ne želeli sporočiti. Prepričani pa smo, da je neustrezno, če bi vam posredovali nepreverjene, tudi netočne informacije in nasvete, ki bi vas vodili v napačne odločitve. Zato vas bomo poskušali obveščati redno, ko bomo tudi sami imeli popolne in točne podatke.
Na tej točki vam lahko potrdimo, da do konca novembra vsem opredeljenim pacientom oskrba poteka nemoteno. V primeru odhoda nekaterih zdravnikov na območju ZD Tolmin ne bo moč izbrati novega zdravnika oziroma bo ta možnost izredno omejena, saj imajo praktično vsi zdravniki, zaposleni v ZD Tolmin, v celoti napolnjena mesta za opredelitev. Možnosti za izbiro osebnega zdravnika si lahko ogledate na straneh ZZZS: Izbira in zamenjava osebnega zdravnika – Portal za zavarovance, kjer lahko preverite tudi možnost izbire na območju drugih, sosednjih območij. Ekipe ZD bodo vseeno poskrbele za nujna stanja, po pridobitvi dodatnih informacij na Ministrstvu za zdravje pa bomo organizirali način za urejanje pomembnih administrativnih zadev in stanj pacientov. Znotraj ZD se trenutno že ureja dodatna informacijska služba, ki bo skrbela za boljšo podporo ljudem preko telefona in tudi v živo ob obisku zdravstvenega doma.
Kot rečeno, vas bomo podrobneje obveščali takoj, ko tudi sami pridobimo zanesljive informacije.
S spoštovanjem,
ZD Tolmin